I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumat, 07 Juni 2013

Keutamaan sujud dan anjuran mengerjakanya
Bapak Muntaha,S.Ag, S.Pd

حدّثنى ربيعة بن كعب الأسلميّ قال: كنت أبيت مع رسول الله صلعم فأتيته بوضوئه وحاجته فقال لي سل فقلت أسألك مرافقتك في الجنّة قال أو غير ذالك قلت هو ذاك قال فأعنّي على نفسك بكثرة السّجود
Bersumber dari Rabiah bin Kaab Al-aslamy ia berkata: Aku pernah menginap bersama Rosulullah saw lalu aku bawakan untuk beliau air untuk berwudhu dan bercebok. Beliau bersabda: mintaklah. Aku berkata: Aku minta agar dapat menemani engkau disurga. Beliau bersabda: Ada lainya lagi? Aku berkata: hanya itu. Beliau bersabda: Bantulah aku untuk dirimu sendiri dengan memperbanyak sujud.
Penjelasan:
Ada salah seorang sahabat Nabi ingkang paring asmo Rabiah bin Kaab Al-aslamy. Rabiah meniko selalu ngancani Rosulullah saw dalam suatu perjalan yang membutuhkan menginap disuatu tempat. Koyok-koyok’e Robiah meniko sampun ngerti kebiasaane Rosulullah saw ing nalikane tenga wengi enggemeniko Rosulullah saw selalu bangun malam kaperlu melaksanakan sholat tahajut atau sujud ditengah malam hari untuk mendekatkan diri kepada Allah swt. Berarti Rosulullah saw engko bengi iku mesti butuh banyu kanggo wudlu lan kanggo cewok pipis. Mulo songko iku Robiah golek banyu dipersiapno kanggo kebutuhane Rosulullah saw berwudlu dan pipis ditengah malam hari.
Ngerti nek kapan Robiah mbantu kebutuhane Rosul banjur Rosulullah saw nari Robiah kiro-kiro awakmu njaluk opo. ngomongo engko tak bantu. Banjur Robiah jawab: Nabi kulo njaluk mulai wiwit nek donyo ngantos benjeng ten akhirot kulo niki saget ngancani panjenengan wonten ing suwargo. Banjur Rosulullah saw bersabda: Robiah sak liyane awakmu kepengen ngancani aku nek suwargo kiro-kiro njaluk opo maneh. Robiah jawab. Nabi kulo sampun mboten njaluk opo-opo mane namung niko mawon ingkang kulo njlauk engge meniko saged ngancani panjengan wonten ing suwargo.
Banjur Rosulullh saw bersabda: Robiah nek kapan awakmu kepengen ngancani aku nek suwargo mongko sampean lakoni opo sing tak lakoni yoiku memperbanyak sujud kepada Allah saw ditengah malam hari kanggo mendekatkan diri kepada Allah saw. Dadi iku syarate Robiah nek kapan awakmu kepengen ngancani aku nek suwargo mongko awakmu kudu ngakeh-ngakehno sujud kepada Allah swt ditengah malam hari. Lamun awakmu gak ngakeh-ngakehno sujud ditengah malam hari senajan mlebu suwargo gak bakal iso parek marang aku opo mane iso ngancani aku. Oleh karena itu bantulah aku untuk dirimu sendiri dengan memperbanyak sujud.
Hadist meniko maringi isyarat dumateng kito bele sinten kemawon ingkang kepengen kekancan kalian Nabi wonten ing suwargo mongko syarate engge meniko dengan memperbanyak sujud kepada Allah swt ditengah malam hari. Barang siapa yang bisa memperbanyak sujud kepada Allah saw ditengah malam hari maka dia akan dijatah masuk surga dengan kelas vip yaitu masuk surga satu paket dengan Rosulluh saw. Dengan sabda Rasul yang artinya Bantulah aku untuk dirimu sendiri dengan memperbanyak sujud ini berarti tidak hanya sebatas untuk Robiah saja tetapi berlaku untuk semua orang bahwa barang siapa yang memperbanyak sujud maka orang itu akan didoakan Rosulullah saw supaya mereka bisa masuk surga bersama dengan dirinya dalam satu kelas atau satu paket. itulah kiranya maksud hadis yang saya baca semoga bisa kita fahami untuk diamalkan dalam kegiatan ibadah kita sehari-hari. amin sekian wassalam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar