I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumat, 28 Desember 2012

DUA JAMINAN DILEBUR DOSANYA DAN BEBAS DARI API NERAKA 

 Bapak Muntaha, S.Ag, S.Pd
 
عن سلمان رضي الله عنه قال: قال رسول الله صم: من خفّف عن مملوكه فيه غفر الله له وأعتقه من النار (رواه إبن خزيمة)
Bersabda Rosulullah saw: barang siapa meringankan beban para hambanya (pembantu rumah tangganya) Allah akan mengampuni dosanya dan membebaskan dia dari siksa api neraka. (HR.Ibnu Khuzaimah)
Penjelasan:
Hadist meniko isinipun kados mekaten. Tiang islam khususe dalam situasi bulan puasa meniko bakal dipun paringi dua jaminan deneng gusti Allah. Dipun paringi dua jaminan, banjur kiro-kiro opo wae dua jaminan kolowau?. Jaminan ingkang nomor 1 engge meniko, doso-doso ndewek meniko bakal dilebur deneng gusti Allah lan jaminan ingkang kaping kaleh engge meniko ndewek meniko bakal dibebasno deneng gusti Allah sakeng sikso api neroko. Lamun dua jaminan kolowau sampun kecekel ndewek berarti ndewek meniko sampun mboten gadah  doso jalaran doso kito meniko sampun dipun lebur lan ugo ndewek meniko mboten bade bakal mlebu neroko jalaran kito meniko sampun dipun bebasno songko sikso api neroko. lha sakmeniko sing penting ingkang kedah dipun fahami kangge kito, kiro-kiro wong sing dilebur dosane lan wong sing dibebasno songko sikso api neroko iku wong sing kepiye? Lho ngene iki bakhasan sing tak anggap penting untuk dikaji dalam kuliah subuh saya melalui analisa materi fiqih ingkang cara berfikirnya saya ambilkan dari kontek hadis kolowau.
Jaminan doso-doso bakal dilebur lan jaminan lolos songko sikso api neroko kedua jaminan kalaowu bakal dipun parengaken gusti Allah dumateng tiang islam ingkang memenuhi syarat. Dene senajan wong islam tapi mboten memenuhi syarat berarti tiwas. Tiwa Ateges dosane gak dilebur lan gak ono pembebasan dirinya dari siksa api neraka. Trus supoyo doso-doso ndewek dilebur lan supoyo awak ndewek iki ditolak mlebu neroko kira-kira apa yang harus kita lakukan dalam menyambut bulan romadhon ini. Hadis kolowau saya fahami dua saja yang menjadi syarat supaya kita dilebur dosanya dan supaya kita bebas dari api neraka syarat yang pertama kita harus puasa karena puasa itu perintah Allah dan syarat yang kedua kita harus mengajak berpuasa terhadap orang-orang yang menjadi tanggungan kita seperti para pekerja berat kita ringankan pekerjaan mereka supaya mereka bisa berpuasa seperti kita.
Sepertinya hadis ini ditujukan kepada para majikan, dan para toke yang mempunyai pekerja berat khususnya bekerja dibulan puasa ini. Jika para majikan atau para toke itu mau meringankan beban kerja pembantunya atau mau meringankan beban kerja kuli-kulinya maka mereka ini akan diampuni dosa-dosanya dan akan dibebaskan dari siksa api neraka. Saya tau dari internet konco-konco yang bekerja dimalaysia banyak yang sambat. Bekerja dibulan puasa tidak malah diberi keringanan untuk istirahat tapi malah disuruh bekerja tanpa istirahat. Maka majikan yang seperti ini atau toke yang seperti ini tidak meringankan beban berat bagi para pekerjanya tapi malah memberatkan pekerja yang sedang menjalani ibadah puasa maka konsekwensinya bagi mereka yang tidak kuat tentu berpeluang mokak karena beratnya beban kerja yang mereka tanggung. Oleh karena itu diakhir bulan sya’ban Rosulullah saw berpidato yang isinya wahai para majikan dan para toke kalau sampean mau meringankan beban kerja para pembantu dan para kuli yang sedang bekerja dibulan puasa niscaya Allah swt akan menjamin saudara akan dua hal yaitu dosa-dosa anda akan dilebur oleh Allah dan disamping itu anda akan lolos dari ancaman api neraka. Kiranya seperti itu yang dimaksud hadis yang saya baca semoga bisa kita fahami untuk diterapkan dalam kehidupan kita sehari-hari. Amin. Sekian trimakasih..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar