I made this widget at MyFlashFetish.com.

Kamis, 20 Agustus 2015

Bab sunah berwudhu bagi orang yang hendak tidur
Materi kuliah subuh ke 152 oleh bpk Muntaha,S.Ag,S.Pd


عن البراء بن عازب قال: قال النبيّ صلعم إذا أتيت مضجعك فتوضّأ وضوءك للصّلاة ثم أضطجع على شقّك الأيمن (رواه أحمد والبخارى ومسلم)
Bersumber dari Al-barro’ bin Azib ia berkata: Nabi saw bersabda: apabila kamu hendak tidur maka wudhulah seperti wudhumu untuk sembahyang. Kemudian tidurlah miring kekanan. HR.Ahmad, Bukhori dan Muslim
Penjelasan: Hadis meniko kulo paringi judul sunah berwudhu bagi orang yang hendak tidur. Dados saben-saben sampean bade tilem meniko dipun sunat-aken wudhu rumiyen. Adapun caranya berwudhu untuk tidur sama persis dengan caranya berwudhu untuk sholat. Wudhu untuk tidur dan wudhu untuk sholat caranya sama tidak ada perbedaan. Yang berbeda adalah status hukumnya. Wudhu untuk tidur status hukumnya adalah sunat sedang wudhu untuk sholat status hukumnya adalah wajib. Tegese lamun sampean bade tilem dadak purun wudhu rumiyen ngoten niku sampean angsal ganjaran. Tapi lamun sampean aras-arasen bade tilem terus aras-arasen wudhu ngeten niki mboten doso cumak sampean boten angsal ganjaran. Pramilo sakeng meniko menawi sampean kepengen oleh ganjaran yo sampean wudhu disek sak durunge turu. Terus nopo kiro-kiro manfaate wudhu sak derenge mapan turu. Ada beberapa manfaat wudhu sebelum tidur antara lain:1. Menawi sampean purun wudhu sak derenge mapan turu berarti turune sampean niku samimawon karo turu kanjeng Nabi sebab kanjeng Nabi saben-saben ape mapan turu meniko mesti wudhu rumiyen.2. menawi sampean purun wudhu sak derenge mapan turu banjur turune sampean wau ditakdirno mati sakteruse berarti matine sampean niku mati dalam keadaan suci karena sampean punya wudhu. 3. menawi sampean purun wudhu sak derenge mapan turu insya Allah sampean boten gampang digodo setan gebaruso sampean ngipi yo ngipi sing apik-apik mawon soale sampean punya wudhu. 4. menawi sampean purun wudhu sak derenge mapan turu banjur sampean nglilir mongko ono ing waktu nglilir wau sampean punya kesempatan berdoa kepada Allah berdoa apa saja yang sampean inginkan dan isya Allah doa sampean niku bakal dikabulkan oleh Allah swt karena waktu itu dianggap waktu yang mustajabah. Oh kapan ngono berarti wudhu sak derenge mapan turu niku penting ndewek lakoni senajan sunat. Diarani penting sebab ndewek engko duwe arep-arepan lamun nglilir ndewek iso dongo dengan kayakinan yang mantap dongo waktu nglilir bakal diijabai deneng gusti Allah jalaran waktunya itu dianggap tempat yang mustajabah untuk berdoa syaratnya kita harus punya wudhu sebelum tidur. Timbangane ibadah sing model ngene iki gak bayar yo ayo dicoba lan ayo dikulinakno wudhu disek sak durunge mapan turu. Mari ngono terus turune miring nengen terus moco dongane bade tilem. Menawi sampun mekaten Insya Allah tidur kita itu dianggap ibadah. Kiranya itu yang dimaksud hadis yang saya baca semoga bisa kita fahami untuk diamalkan dalam ibadah kita sehari-hari. Amin yarobal alamin. Sekian wassalam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar