I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 12 Agustus 2015

Bab wajib wudhu karena mengeluarkan sesuatu dari qubul dan dubur
Materi kuliah subuh ke 147 oleh bpk Muntaha,S.Ag,S.Pd


عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلعم لا يقبل الله صلاة أحدكم إذا أحدث حتّى يتوضّأ فقال رجل من أهل حضرموت ما الحدث يا أبا هريرة؟ قال فساء أو ضراط (متّفق عليه)
Dari Abu huroiroh ia berkata: Rosulullah saw bersabda: Allah tidak akan menerima sembahyang salah seorang diantara kamu apabila ia berhadas sehingga ia berwudhu. Lalu ada seorang laki-laki dari hadirohmaut bertanya apakah hadas itu wahai abu huroiroh? Ia menjawab: angin atau kentut. (HR.Ahmad,Bukhori dan Muslim)
Penjelasan:Berbicara masalah urusan sembahyang berarti sama dengan berbicara urusan yang paling penting dalam beribadah. Sembahyang merupakan barometer atau tolak ukur daripada ibadah lainya. Jika sembahyang kita diterima maka ibadah yang lain juga diterima dan begitu sebaliknya jika sembahyang kita ditolak maka ibadah kita yang lain juga ditolak. Pramilo sakeng meniko dewek kudu ngerti ilmune sembahyang sebab sembahyang niku enten sing ditrimo lan enten sing ditolak. Wonten ing hadis meniko gusti Allah terang-terangan nolak sembahyange wong sing hadas. Banjur sampek ono sing takon hadas niku nopo sih kok sampek dadekno gusti Allah ora gelem nrimo sembahyange dewek. Lejeng abu huroiroh jawab: hadas niku opo wae sing metu songko dalan loro. Dalan ingkag pertama dipun wastani qubul lan dalan ingkang kaping kaleh dipun wastani dubur. Qubul berarti kemaluan yang tempatnya berada didepan lan dubur berarti lobang tempat keluarnya kotoran yang tempatnya berada dibelakang dibawah bokong.
Barang najis sing metu songko kemaluane wong wedok contone engge meniko mengeluarkan air kencing atau mengeluarkan air lendir oh berarti wong wedok sing ngene iki dalam keadaan hadas. Yo sembahyange wong sing ngene iki sing ditolak deneng gusti Allah kecuali wudhu male. Barang najis sing metu songko kemaluan wong lanang contone engge meniko mengeluarkan air kencing atau mengeluarkan air madzi oh berarti wong lanang sing ngene iki dalam keadaan hadas. Mongko sembahyange ora bakal ditrimo deneng gusti Allah kecuali wudhu male. Barang najis sing metu songko dalan buri cek’e niku wong lanang cek’e niku wong wedok contone berak atau ngentut berarti tiang kolowau gadah hadas pramilo sakeng meniko mboten angsal sembahyang kejobo wudhu rumiyen. Nek ngono berarti nek kapan dewek iki wes mari wudhu mongko dalan loro wau kedah dipun jogo kesuciane ojo sampek nguyo lan ojo sampek ngentut lan ngising. Lamun kepekso nguyo lamun kepekso ngentut lan lamun kepekso ngising berarti wudhu dewek niku batal. Lamun wudhune batal bararti sholate yo melu batal . lah terus kepiye carane kanggo nyuceni batale wudhu kolowau. Yo gampang wudhune mawon  dipun baleni male banjur ngoten lagek sembahyang. Kapan wes ngono gusti Allah lagek gelem nrimo sembahyange sampean.
Dados kesimpulane sampean niku wajib mbaleni wudhu male menawi sampean niku sampun wudhu dadak nguyo. sampean niku wajib mbaleni wudhu male menawi sampean niku sampun wudhu dadak ngising. sampean niku wajib mbaleni wudhu male menawi sampean niku sampun wudhu dadak ngentut. Dados nguyoh ngentut lan ngising niku termasuk barang sing metu songko dalan loro sing iso nyebabno batale wudhu dewek. Mongko carane nyuceni hadas kolowau engge meniko kalian mengulangi wudhu male. Menawi sampean sampun wudhu berarti sampean niku sampun suci songko hadas. Sebab sampean sampun suci berarti sembahyange sampean siap dipun mulai dan karena suci itulah Allah swt akan menerima sembahyange sampean. Insya Allah itu yang dimaksud hadis yang saya baca semoga bisa kita fahami untuk dipraktekkan dalam ibadah kita sehari-hari. Amin yarobal alamin. Sekian trimakasih wassalam.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar